Poznaj na nowo Fantasty!
..::Ameroth::..
Rejestracja
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Forum Poznaj na nowo Fantasty! Strona Główna
->
Dokumenty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Sprawy Organizacyjne::..
----------------
Regulamin
Początek
Ogłoszenia
Postać
----------------
Dokumenty
Wieża Ratuszowa
Przygody
----------------
Saugot
Chilly
Sklepy
----------------
Kowal
Fleczer
Kompedium
----------------
Walka
Magia
Le'arane
----------------
Questy
Szkoła Magii
Szkoła Walki
Arena
Tawerna pod pustym kuflem.
Miejsca świata Ameroth
----------------
Las Lyumi'ahh
Pustynia Saen'gi
Zagajnik lasu
Splugawione Ziemie
Ruiny Rether
Bagna Aefi'n
Rzeka płynnego czasu
Płonące niebiosa
Kanion martwego lodu
Off topic
----------------
Sondy
Pomysły
Przegląd tematu
Wysłany: Wto 18:05, 11 Mar 2008
Temat postu: Klasy
Chillstone
Wojownik (ang. Warrior)
- wojownik, jedna z najpopularniejszych wybieranych ras. Przez jego żyły płynie zwiększona dawka adrenaliny, przez co pod wpływem nerwów, owy wojownik zamienia się w Beserker, jego drugie stadium.
Łucznik (ang. Archer)
- łucznik, klasa dla lubiących atakować z ukrycia lub z dystansu. Korzysta on ze specjalnej energii, przepływającej przez jego krew. Pod wpływem ogromnej ilości zgromadzonej energii, potrafi zamienić w swoje drugie stadium czyli w Miotacza.
Paladyn (ang. Paladin)
- świętoszek co niby muchy nie skrzywdzi? Ależ skąd, przez jego krwi płynie mana zmieszana z adrenaliną wojownika. Potrafi uzdrawiać, lecz kosztuje go to dużo energii duchowej. Jego drugim stadium jest Szermierz.
Łowca (ang. Hunter)
- łowca, druga pod względem popularności klasa. Potrafi on używać aspektów, które dają mu znaczną przewagę nad przeciwnikiem. Przez jego krew płynie mana, źródło energii magicznej. Jego drugie stadium to Zwiadowca.
Skrytobójca (ang. Asassian)
- zawsze ukryty w cieniu, trzecia pod względem popularnych klas walczącym orężem. Jego specjalnością jest znikanie, lub niezawodna szybkość podczas walki. Przez jego żyły płynie energia, która pod wpływem wielkiego zgromadzenia, zmienia go w jego drugie stadium, tak zwanego Łotra.
Czarnoksiężnik (ang. Demon Caster)
- potrafi przywołać demona, przynależnego do danego poziomu wtajemniczenia. Zawsze przy sobie ma księgę zaklęć, z której czerpie dodatkową energię duchową. Jego stadium to Przywoływacz.
Biały mag (ang. Priest)
- jego najmocniejszym atutem jest leczenie i posługiwanie się magią Boskości. Niema równie dobrej istoty jak biały mag, lecz pod wpływem emocji potrafi zmienić się w Pół-Boga.
Szaman (ang. Shaman)
- gdyby połączyć łowcę z białym magiem, powstaje Shaman, zwierzchnik natury, który zawsze czerpie z niej magię. Szaman potrafi komunikować się ze zmarłymi duszami. Po zaawansowanym uduchowieniu, staje się Druidem.
Taurog (ang. Piroman)
- Taurodzy to zwykle szaleni lub obłąkani magowie, którzy studiowali magię ognia. Przez ich żyły płynię paląca jak żar mana, która pod wpływem ognia, zmienia umysł Tauroga w Pochodnię.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin