Forum Poznaj na nowo Fantasty! Strona G│ˇwna   Poznaj na nowo Fantasty!
..::Ameroth::..
 


Forum Poznaj na nowo Fantasty! Strona G│ˇwna -> Regulamin -> Polecam - Klientka (sta┼éa)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
  Post Polecam - Klientka (sta┼éa) - Wys│any: Žro 2:58, 09 Kwi 2014  
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 725
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


To co moge polecic i czego ja uzywalam do wloskow po DEKOLORYZACJI czyli sianka
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawda, kt├│ra si─Ö u mnie wiele razy potwierdza┼éa, ┼╝e oczekiwanie to te┼╝ rodzaj przyjemno┼Ťci, tym lepszej im dalej do spe┼énienia ile mniej wiecej trzymaja sie takie rzeczy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kocham swoja ojczyzne. [link widoczny dla zalogowanych] nareszcie!!!
uszkodzenia b┼éon ┼Ťluzowych jelit (kt├│rej rozpostarta powierzchnia jak m├│wi─ů fizjologowie, liczy ok. Tam zajmuj─ů si─Ö w┼éa┼Ťnie leczeniem blizn, a w Medi Clinique to raczej takie upi─Ökszanie innego typu, np. od stycznia do czerwca 25kilo, zmieni┼éam fryzur─Ö i kolor, zacz─Öli┼Ťmy z m─Ö┼╝em sp─Ödza─ç wi─Öcej czasu ze sob─ů: hehehe ja tez bylam sama w domu kiedy nagle zobaczylam cos olbrzymiego sunacego po podlodze dziwne bo mial i \rece: ile wy macie lat? [link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy organizm inaczej spala zb─Ödny t┼éuszcz. B┼éagam moze ktos to zna?? M├│j naturalny to br─ůz z refleksami rudego. uwazam,ze rozowy kolorek jest bardzo dziewczecy- ja uwielbiam pudrowe roze, blade i fuksje, lacze to z jeansami, z kolorem pomaranczowym i fioletowym ,albo brazem, mam w szafie rozne kolory- od czarnego po szar, braz, turkusowy , butelkowo zielony, zolty, blado rozowy, groszkowy i bialy- to kto ubira jaki kolor swiadczy tylko o jednym- o poczuciu humoru, smaku i wyczuciu koloru. no z tego co wiem to jest \wielka\ kasa dla przedstawicieli.OK.1500 jak rypiesz na okr─ůg┼éo ale i tak jest zawsze za ma┼éo zam├│wie┼ä z dzieckiem) i nawet nie mialam z kim pogadac! no wlasie, cz sall hansen jest wydajny i ile kosztuje?
mi też dodała c
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale i tak sie ciesze
[link widoczny dla zalogowanych]
A czescie jjestem na tym forum, zajżyj: To takie miłe
Program nie powalał to fakt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

latwo to sprawdzic w liscie najlepszych przedstawicieli handlowych... [link widoczny dla zalogowanych] Ja przesz┼éam j─ů bardzo niedawno tzn.
Niejedna trzydziestka chcia┼éaby tak wygl─ůda─ç Ja moze nie bede pisala o najlepszych i najgorszych salonach, bo mieszkam w malej miescinie gdzie sa moze takie ze 2 wiec nie ma po co pisac Witajcie zakr─Öcone. aha, i ewentualnie czy jest tu kto┼Ť z po┼éudniowo-wschodniej Polski - czy tu gdzie┼Ť mo┼╝na si─Ö zorientowa─ç i gdzie? A Polak to nie potrafi?! [link widoczny dla zalogowanych]
hej czy jest tu ktos kto skonczyl studium fryzjerskie w lublinie?badz nadal tam sie uczy? ja mam 33 lata i nie wyobrazam sobie przy mnie faceta starszego ode mnie,po 40-znudzony,czesto szukajacy wrazen wlasnie z barbie,najczesciej wiecej opowiada niz robi...a tak naprawde naj dla niego jest pozycja z pilotem przed tv,brzuch,piwo,sport w tv..brrrr.... s┼éyszy do dzi┼Ť ┼é─ůka ca┼éa.. Po pierwsze, to wchodz─ůc trafi┼éam na znajomego, kt├│ry pracuje tam jako anestezjolog. i to nie wygl─ůda wcale ┼éadnie. czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa podobne objawy? JA STOPNIOWO ZWIEKSZAM LICZBE KALORII OKO┼üO 50 DO 100 KALORII NA DOBE OKO┼üO MIESI─äCA JESTEM POTEM NA DIECIE 1000 KALORII A POTEM DOCHODZE DO NORMALNEGO ODZYWIANIA ZRESZTA PO 1 G┼üOD├ôWCE ODESZ┼üAA MI OCHOTA NA JEDZNIE T┼üUSTEGO I PIECZONEGO JEDZENIE CZY CHIPS├ôW
Raz jak mialam jeszcze 155 cm wzrostu wazylam 60 kg schudlam ok 12kg i nie mialam z tym problemu.
Ta dieta pozwala szybko spalić tłuszcz, a jej sekret polega na tym, że spalasz więcej kalorii niż ich przyjmujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy badania hormonalne to jest pewnik, ale w przypadku ryzyka raka szyjki macicy warto zrobi─ç sobie badanie kolkoskopie kt├│ra jest bardzo dok┼éadne i wyprzedzaj─ůca zagro┼╝enie i tutaj wspomniany par─Ö post├│w wyzej dr ┼Üwidrak z Komandorskiej jest wart polecenia, bo robi te badanie
[link widoczny dla zalogowanych]
katolicy maj─ů najcz─Ö┼Ťciej problemy z szacunkiem do innych religii ???
[link widoczny dla zalogowanych]
Odezwijcie si─Ö.

czuj─Ö si─Ö wy┼Ťmienicie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Koncz─Ö studia ( studiuj─Ö zarz─ůdzanie hotelarstwem i gastronomi─ů), wczesniej bylam w 2 letnim studium turystycznym (mam tytu┼é technika obs┼éugi ruchu tur.) i oczywi┼Ťcie pracowa┼éam juz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pocz─ůtku nosi┼éam syntetyki ale teraz wole naturalne.
najwiekszym plusem jest oczywiscie tutaj slonce .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciało jakie ma ona na pewno dla mnie nie jest seksi. [link widoczny dla zalogowanych] do lekarza zadzwoniłam, ale powiedział tylko, że to się zdarza, że rezultat jest znikomy i że czasami potrzeba więcej, np.
chc─Ö sie dowiedzie─ç jak w rzeczywisto┼Ťci wygl─ůda taki wyjazd T┼éuszcze: Pierwszy raz zrobi┼éo mi si─Ö to jak mia┼éam 16 lat i posz┼éam z tym do chirurga. od soboty pokazuj─ů, ┼╝e jestem w ketozie. poza tym Zapendowska nie powiedzia┼éa do G├│rniakowej ot tak sobie (te┼╝ na pocz─ůtku jej kariery), ┼╝e ona lepiej ta┼äczy ni┼╝ ┼Ťpiewa [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť jestem na 2 tabl.L. Mam r├│wnie┼╝ starsze klientki, kt├│rym tworze now─ů lekko m┼éodzie┼╝ow─ů, nowoczesn─ů fryzure, zapewniam ze w takich nie wygl─ůdaj─ů dobrze tylko i wy┼éacznie m┼éode osoby. dla trze┼╝wo my┼Ťl─ůcych [link widoczny dla zalogowanych] czynke-teraz-walczy-o-zycie ,1,5551524,wiadomosc.html popytajcie w swoich regionach o fryzjerow,ktorzy pracuja na fir. Ile masz ju┼╝ g┼éod├│wek za sob─ů i jak d┼éugich? Moze po prostu ┼║le to robisz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
takie przypadki s─ů na szcz─Öscie rzadkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Martwi mnie tylko fakt, ┼╝e ostatnio w cale si─Ö nie zmniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 1,76 ( nie uwa┼╝am, ┼╝e to fajny wzrost, ale c├│┼╝) i mam 90 cm w biodrach i 63 cm w talii.

zdębiałam bo znam człowieka kilka godzin dwie trzy i kurczze musiałam sie przyjrzęc czy to moje hihihih Miała ze mnie ubaw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ksylitol wsz─Ödzie wyliczany jest jak cukier.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U pracodawcow prywatnych mozesz starac sie o prace na CV, nigdy nic nie wiadomo, powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeciez to on został oszukany....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co ja dzisiaj mam na głowie [link widoczny dla zalogowanych] Hej.Dzis mam wizytę.postaram się o wszystko dopytac Jak o czym s nie zapomnę
Chetnie posprzatam! Ale podobno nie ma tego z┼éego co by na dobre nie wysz┼éo. POLECAM - zabezpieczanie bielizny wk┼éadk─ů higieniczn─ů. Da┼éa bym sobie poprawi─ç chyba wszystko, ale nie usta. W tym postawi─Ö na rower. [link widoczny dla zalogowanych]
Malutka srebrna broszka na kolnierz. Lubi─Ö kiedy jest taki wielki, czerwony, kiedy tak z niego kapie... do mnie pisalas (o czole) ale jak makijaz transparentny? chcialam raczej uslyszec odpowiedzi roznych facetow w tym wieku - jakie typy lubia jakie babki. [link widoczny dla zalogowanych] podnie_sztruksowe_dziewczece_18_23_m_ce.html 3.Czy mam prawo domaga─ç si─Ö zwrotu pieni─Ödzy za zabiegi kt├│re wykonuj─Ö z powodu z┼éego wszczepienia t┼éuszczu przywracaj─ůce estetyk─Ö okolic oczodo┼éu od lekarza ,kt├│ry ten tluszcz przeszczepia┼é? Bardzo mi zalezy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najtrudniejsza perwsza to tak zwany zabieg - biopsja, tylko ze w moim przypadku zamiast 20 min badanie przekszta┼écilo sie w 1,5h podczas kt├│rej lekarz na zywo probowa┼é wbic mi metalow─ů rurke w noge az g┼éeboko do kosci a potem w t─ů rureczke taka specjalne duga igle by pobrac probke kosci, co sie okaza┼éo w moim przypadku kosc by┼éa bardzo twarda mimo raka, wiec lekarz postanowil uzyc mlotka, i tak tym mlotkiem przez 1,5 godziny, musieli mnie zacz─ůc trzymac bo miesjcowa masc znieczuli┼é mi tylko sk├│re takze nie poczu┼éam jak sie przebija przez ni─ů ale kiedy doszed┼é do kosci i zacz─ů┼é coraz glebiej w nia wchodzic co ja wszystko widzia┼éam na takim ogromnym monitorze to mys┼éa┼éam ze umre, dwie pielegniarki trzyma┼éo mnie bym sie nie szarpa┼éa, a mn─ů a┼╝ trz─Ös┼éo z b├│lu, to moze sie wydac smieszne ale by┼éam ca┼éa mokra i przescierad┼éo podemna tez, nigdy tego nie zapomne, i mysle ze oni mojego krzyku tez,..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry  

  Forum Poznaj na nowo Fantasty! Strona G│ˇwna -> Regulamin -> Polecam - Klientka (sta┼éa) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin